Terminalovy program pres TCP/IP ???

Juraj Panko Juraj.Panko at tuke.sk
Fri Apr 14 14:34:25 CEST 1995

			Dobry den netters !

According to Pavel Korensky.
> mam jeden nalehavy dotaz. Potreboval bych teminalovy program ktery umi
> behat pres TCP/IP a funguje pod Linuxem.
Existuje, ale nepouzivame, takze neporadim :-(
> Takze shanim neco jako je Procomm nebo Telix, co by chodilo pres TCP/IP (PPP,SLIP) a
> zaroven umelo bezny prenos souboru pomoci X,Y,Z modem.
> Nebo nejaky redirector serioveho portu na TCP/IP sit.
Redirektor serioveho portu  na TCPIP pouzivam v ramci urciteho projektu, v
ramci ktoreho sa pristupuje na COMPUSERVE cez IP.
Program sa vola COMt Najdete ho na zrkadlach simtelu.
AK sa Vam nechce hladat (ako ani mne :-) mam ho pre ucastnikov isteho
projektu  kde robim tech. support na ftp servri ccfly.tuke.sk
(vzhladom ze sa mi nepodarilo najst nikoho, kto by mi po havarii stareho
darovaneho SCSI disku daroval dalsi, tam ani nic ine nie je :-)

	<URL:ftp://ccfly.tuke.sk/teleserv/aplikacie/comt.zip>

(pozor je to OS/2 server a filesystem je HPFS, mozno ze bude nutne
zadavat backslash alebo radsej vykonajte "cd" vzdy iba po jednom adresari.
Progrem je pre windows, dokaze presmerovat COM1 az COM8, ale pre COM5 az COM8
potrebuje  (kedze Windows podporuju iba COM1-COM4) aby bol vo WIndows
nainstalovany nejaky driver pre multiport kartu (kartu samozrejme
nepotrebujete :-)
Pouzivatelia pouzivaju v nasledovnej konfiguracii: PC s modemom, winsock s
SLIP, alebo PPP, nad tym COMt a nakoniec WinCIM pre pristup k Compuserve.
V programe WinCIM (alebo v telixe, pripadne inom terminalovom programe)
potom namiesto telefonneho cisla vlozia IP adresu.
> Nevite nekdo o necem ???
> *                    Pavel Korensky (pavelk at dator3.anet.cz)                *
> *     DATOR3 Ltd., Modranska 1895/17, 143 00 Prague 4, Czech Republic      *
AK rozchodite nieco pre linux, napiste...

		Pozehnane velkonocne sviatky vsetkym.
Juraj Panko
panko at ccsun.tuke.sk