Nie NULL

TheBenO Peter Straka straka at kesp.elf.stuba.sk
Tue Apr 18 11:30:56 CEST 1995

Haloo,
mam 1 program ktory nieco vykona a potom caka na stlacenie RETURN-u ,ten
return ale nesmie nikdy prist.

Ja ho potrebujem spustit na pozadi a presmerovat jeho vstup z nejakeho suboru
ktory emuluje terminal a stale je dostupny pre vsetkych na citanie.
Pri pouziti /dev/console to ide tak ako by malo ale ja by som chcel pouzivat
ine zariadenie a nie /dev/console (ktoremu som musel nastavit prislusne
priority).

Otazka teda znie:
Existuje nejake zariadenie podobne /dev/console ktore je citatelne pre vsetkych a stale vracia "nic" (ale nie EOF ako /dev/null), to jest ktore nikdy
RETURN, ale da sa z neho presmerovat vystup na iny program?

Za radu a pomoc diiiiik
                                            TheBenO ( Ing. Peter Straka )
  | KESP EF STU Bratislava                  straka at kesp.elf.stuba.sk       |
  |                                         straka at elf.stuba.sk            |
  | Unix,TeX,C,Assebler,Gfx,Toonz,...,SGI,Sun,Amiga,Power-Mac,...,         |