kermit

TheBenO Peter Straka straka at kesp.elf.stuba.sk
Fri Apr 21 10:22:51 CEST 1995

Zpojazdnil som si uz konecne kermit....a potrebujem vasu pomoc.
Pouzivam kermit na dial medzi SGI a SUN.
Ked rucne zadavam :

set line /dev/ttyf2
set modem usr
set speed 19200
dial 0,,7,2,2,6,8,0
connect

Nadviaze sa spojenie spravne.
Tie ciarky medzi cislami tam potrebujem lebo musim vytocit
predvolbu 0 pockat na oznamovaci ton a az potom dalsie cisla
a ked tam dam tie ciarky medzi cislami tak tam su urcite pauzy.

Moj problem spociva v tom ze ked chcem z tychto prikazov spravit
nejake makro (cez def) tak on pouziva ciarku ako oddelovac
prikazov.
Potrebovel by sov teda :

1/ ako zabezpecit "vytocenie predvolby - cakaj na signal - toc cislo"
bez pouzitia mojho sposobu s ciarkami (ktory som objavil nahodou)

2/ ako v makre pouzit ciarku ako sucast prikazu a nie ako oddelovac prikazov

Najviac by mi pomohlo keby niekto mal cs-manual.

Pomoze niekto ?
                                            TheBenO ( Ing. Peter Straka )
  | KESP EF STU Bratislava                  straka at kesp.elf.stuba.sk       |
  |                                         straka at elf.stuba.sk            |
  | Unix,TeX,C,Assebler,Gfx,Toonz,...,SGI,Sun,Amiga,Power-Mac,...,         |