prozba o pomoc

Jiri Kvarda kvarda at vc.cvut.cz
Mon Apr 24 14:23:29 CEST 1995

>Nedavno som si kupil graficku kartu MIRO CRISTAL 20DS PCI. Dodavatel
>mi dodal len ovladac na Windows a OS2. nevie nahodou niekto, kde by
>som mohol zobrat ovladce na WIN NT, AutoCAD, Microstation. Myslim si,
>ze je to niekde volne pristupne, len neviem kde.
>
>Za podozumenie vopred dakujem

Pro Windows NT jsou ovladace v archivu CICA, file nt/miront35.zip .

Jinak ta karta je postavena na cipu S3 864, a proto pracuje i s obecnym
ovladacem pro S3 primo z instalace Windows NT.

Osobne mam MIRO 20SV (S3 964) a ta pracuje s S3 ovladacem z Windows NT
uspokojive.

Jiri Kvarda                       Ceske Vysoke Uceni Technicke
e-mail: kvarda at vc.cvut.cz         Vypocetni centrum, ICSC
tel.: +42 2 2435 3306             Praha, Cesko