X-Window

Rolf Fleischhans rfl at pha.pvt.cz
Tue Apr 25 08:58:55 CEST 1995

>Vazeni priznivci,
>    delsi dobu se snazim najit nekde na Internetu
>    program, pracujici pod oper.systemem MS DOS
>    a umoznujici vyuzivat graficke prostredi X Window
>    podobne jako program telnet.
>
>    Existuje nekde neco takoveho a je to "Public" ?
>
>    Mohli byste mi poradit?
>
>                Za rady a pripadne adresy dekuji.
>                        Jiri Barta

>   Jiri Barta                           e-mail: Barta at fsih.cvut.cz
>   Student of Czech Technical University in Prague, Czech Republic

Takovych programu je spousta - pod MS-Windows. Ja vyuzivam eXcursion od
Digitalu (umi DECnet i TCP/IP) jiz na Windows95 a bezi bez problemu, dalsi
moznost je eXceeded od Hummingbird Softw(IP)., ale nejlepsi reference jsou
na Reflection (IP, LAT) od WRQ.  Cenu vim jen na eXcursion, kolem $500 na
jednu instalaci.
Vsechno jsou to klasicke komercni produkty o "free" produktech nic nevim :-((

Rolf Fleischhans
PVT a.s.				e-mail: rfl at pha.pvt.cz
Kovanecka 2124			telephone: +42 +2 6849122-4
190 00  Praha 9			fax: +42 +2 6849302
Czech Republic