BOOTP!?

Martin.Postulka at cerge.cuni.cz Martin.Postulka at cerge.cuni.cz
Tue Apr 25 12:24:24 CEST 1995

> Ja jsem mel zato, ze BootP packety jsou vysilany jako
> limited broadcast (tedy na adresu 255.255.255.255, myslim), a tedy
> nemohou projit pres router. Opravte me, jestli se mylim.
> Na forwardovani BootP-packetu musi byt myslim router specialne
> nakonfigurovan.

Co je to limited broadcast, jak funguje, k cemu se pouziva?
S touhle adresou jsme se setkali pri konfiguraci Win NT, ukazala se
podstatna pro pouziti NT serveru jako routovaci multihome masiny.
Nevedeli jsme co to je a jak se to jmenuje.
Muzu poprosit pripadne o nejake konkretni odkazy na literaturu.

Dekuji

Martin Postulka