Psani do usenet news e-mailem

Vladimir Michl MICHLV at infnw.upol.cz
Tue Apr 25 13:07:49 CEST 1995

> [...]
> To:             net at cs.felk.cvut.cz
> Subject:        Psani do usenet news e-mailem

> Pratele,
>
> nevite nekdo o nejake gateway pres kterou se da psat e-mailem do USENET news ?
> Jedna se mi o moznost psat do konferenci ktere u nas nejsou dostupne.
>
> Diky za pomoc
>
> PavelK
> ****************************************************************************
> *                    Pavel Korensky (pavelk at dator3.anet.cz)                *
> *     DATOR3 Ltd., Modranska 1895/17, 143 00 Prague 4, Czech Republic      *
 Nedavno v teto konferenci zaznel podobny dotaz. Nahodou jsem si
odpoved uchoval a tak ji zde mate:

To: net at cs.felk.cvut.cz
From: kvarda at vc.cvut.cz (Jiri Kvarda)
Subject: Re: jak na news?

>Dobry den,
>Muzete mi prosim poradit, jak mohu zaslat prispevek do Usenet
>konference alt.sys.intergraph?  Slysel jsem, ze existuje nejaka
>brana, ktera dosly e-mail zasle do news. Ctu tuhle konferenci pres
>gopher news.wu-wien.ac.at, protoze na aci.cvut.cz jsem ji nenasel.
>                                     Dekuji    --Marek Cibere

Poslat na a-b at cs.utexas.edu, kde a-b je skupina a.b.
V pripade skupiny alt.sys.intergraph tedy lze prispevek napsat jako
text
e-dopisu na adresu alt-sys-intergraph at cs.utexas.edu.
Subject se vhodne vyplni.

Jiri Kvarda                       Ceske Vysoke Uceni Technicke
e-mail: kvarda at vc.cvut.cz         Vypocetni centrum, ICSC
tel.: +42 2 2435 3306             Praha, Cesko

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV at upol.cz                                           *
*           Vladimir.Michl at upol.cz                                   *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *