Medicina v internetu

Zdenek Maruna maruna at vc.cvut.cz
Thu Apr 27 08:36:35 CEST 1995

>Tak ja bych zkusil doporucit Yahoo.
>Tedy, pokud mate pristup k sluzbe WWW, tak vyzkousejte URL
>http://www.yahoo.com/
>a tam si vyberte polozku Health a pak si projdete polozky, ktere by
>Vas zajimaly.

Na nasem serveru <http://www.cvut.cz/home/inet.htm#NAV> je nekolik smerniku
na ruzne prohledavaci databaze s informacemi o WWW serverech. Vyse popsanou
metodou by snad slo neco najit.

Potom bych doporucil zkusit prehledy medicinskych serveru na
<gopher://gopher.lf2.cuni.cz:70/1.english/medobory> a
<http://www.mzcr.cz/med_res.html>.

Zdravi

Zdenek Maruna

ICSC-VC CVUT                           maruna at vc.cvut.cz
Zikova 4                               tel: **42 2 2435 3306
CZ 166 35 Prague                       fax: **42 2 311 7529