adresy statov

Jan Prikryl prikryl at kremilek.felk.cvut.cz
Sat Apr 29 00:41:34 CEST 1995

> From: "Rudolf BRDECKA" <brdecka at dekan.sjf.stuba.sk>
> To: net at cs
> Subject: adresy statov
>
> Posle mi niekto "adresar" statov podla koncovej adresy.

Hledejte po gopherech organizaci jako CESNET ci SANET, pripadne
po root gopherech, urcite to nekde bude k nalezeni - ja jsem
jen tak nazdarbuh dal dostaz do veronicy a vypadla me adresni
kniha vsech statu a zon v Internetu ... GEOZONE4.ZIP se to
jmenuje, hledano Veronikou na CESNETovske gophery.

> -ca  CAnada
> -com U.S. commercial organizations [mozna i mimo USA?]
> -gov U.S. government
> -uk  United Kingdom
> -au  AUstria
> -edu U.S. educational area
> -fr  FRance
> -net U.S.
> -org U.S.
> -z   .... tak tohle jsem v zivote nevidel a vyse uvedeny
            adresar o tom take mlci ....

Honza

  Jan Prikryl
  postgraduate student                honzo on IRC
  graphics group sysadmin             E-mail:
  Department of Computer Science         <prikryl at sgi.felk.cvut.cz>
  CTU Prague, Czech Republic