Cestina

Jaroslav Biolek biolek at ro.vutbr.cz
Wed Aug 2 12:36:02 CEST 1995

> Jakkoliv mam rad cokoliv, co ma od MS produktu co mozna nejdal, na druhou
> stranu musim rict, ze pro beznou kancelarskou agendu se asi UNIX moc nehodi.
> To, co bezni uzivatele potrebuji, je asi neco na zpusob Microsoft Office
> a to jim Linux ani FreeBSD (SCO?) neposkytne (s narodnimi dialogy, wysiwyg
> podporou, tunami TT ci ATM fontu). Navic, zkuste si rozbehnout XWindows
> na pocitaci se 4MB RAM ... 16MB je rozumne minimum, pri osmi mi uz nase
> 486ky swapuji, kdyz si pusim textovy editor. Naroky MSWindows na stroj
> jsou rozhodne mensi.

> [...]
Prominte i kdyz off topic, ale predpokladam, ze to bude zajimat i
ostatni. Jakou kombinaci tedy pouzivaji

NT sitovy sever ------ NT Workstation pro klienty

nebo

NT sitovy server ------ WFW pripadne uz nekde W95 a jen nekde NTW

Diky za odpoved.

                       Jarda Biolek
ing. Jaroslav Biolek
Technical University of Brno
Kounicova 67a                    Tel.: +42 5 41211318
601 90  Brno                     Fax : +42 5 41235370
Czech Republic - Europe        E-mail: biolek at ro.vutbr.cz