Informacni system

Petr Her~man Petr.Herman at lfmotol.cuni.cz
Mon Aug 7 09:46:22 CEST 1995

> http://info.eunet.cz/
>
> We offer overview of information services provided by following information
> providers in the Czech Republic :
>
>   SVT CSAD Prague Ltd.
>               ABUS - finding of optimal bus connection (timetables 95/96 )
>               IDOS - finding of optimal train connection (under construction )
>                      Selected time-tables of buses (postscript files)
>
> IDOS se da taky koupit pro PC asi za 120 Kc v pokladne na nadrazi.

S IDOSem se da zazit obcas dost humorny pribeh. Potreboval jsem jet
z Prahy do Nove Paky tak, abych tam byl co nejdriv, a tak jsem mu
rekl, at hleda "pro sichr" uz od pulnoci, s prestupy. Nasel - asi
s peti prestupy a s vyuzitim nejakych mezinarodnich expresu jsem
se mel vozit mezi Pardubicemi a Neratovicemi sem a tam, abych
nakonec nekolik poslednich stanic dojel vlakem, vyjizdejicim primo
z Prahy :-) Ovsem za cenu listku nekolikanasobne prevysujici ono
prime spojeni :-(.

ABUS mi pres WWW zase obcas necha cekat na odpoved nejakou tu hodinku,
nez mi dojdou nervy a prerusim spojeni :-(

Hezke cestovani o dovolenych preje
				Petr Herman