Cestina

Jan Prikryl prikryl at uni-paderborn.de
Tue Aug 8 09:29:29 CEST 1995

> From: "Jaroslav Biolek" <biolek at ro.vutbr.cz>
> To: Jan Prikryl <prikryl at uni-paderborn.de>
> Date:          Mon, 7 Aug 1995 16:43:43 +0001
> Subject:       Re: Cestina

Trvalo to trosku dele - ale uz jsem se optal a preptal, takze:
donedavna se vsechno jelo na Sunech a na lokalnich PC a ted v ramci
upgrade se preslo na Windows NT 3.5 - a NT worstations (P90, 16MB
ram, 1GB HDD ve vezi pod stolem).

> Je to ovsem lepsi reseni, ale pouze pro pomerne bohate univerzity ci
> jine instituce.

Co se financni situace mistni univerzity tyce, nevim, jestli nekdy
jeste narazim na misto, ktere by bylo vybaveno lepe.

Honza

   Jan Prikryl                         honzo on IRC
   postgraduate guest student          E-mail:
   FB17 (Informatics & Mathematics)        <prikryl at uni-paderborn.de>
   Paderborn University, Germany