Zrcadleni FTP serveru

Jan Prikryl prikryl at uni-paderborn.de
Wed Aug 9 20:12:48 CEST 1995

> Date: Wed, 9 Aug 1995 20:04:49 MET-2DST
> From: "Tomas Hnetila" <HNETILA at lanprojekt.cz>
> To: net at cs.felk.cvut.cz, linux at infnw.upol.cz, unix at infnw.upol.cz
> Subject: Zrcadleni FTP serveru
>
> Jakym zpusobem lze periodicky kopirovat cast adresarove struktury FPT
> serveru - pouze nove a modifikovane soubory ?
> Zajima me reseni predevsim pro UNIX, ale uvitam i informace o
> realizaci na jinych platformach (treba Windows NT,... ).

V UNIXu na to existuje na balik PERLovych skriptu zvany 'mirror'.
Zcela jiste je k nalezeni na

	ftp://sgi.felk.cvut.cz/pub/unix/mirror-2.3.tar.gz

mozna, ze je i novejsi verze (tuto jsem stahoval na konci kvetna).

Honza

   Jan Prikryl                         honzo on IRC
   postgraduate guest student          E-mail:
   FB17 (Informatics & Mathematics)        <prikryl at uni-paderborn.de>
   Paderborn University, Germany           <prikryl at sgi.felk.cvut.cz>