Zrcadleni (?) WWW

Martin Rysanek rysanek at dcse.fee.vutbr.cz
Thu Aug 10 10:43:11 CEST 1995

On Thu, 10 Aug 1995, Jan Prikryl wrote:

> Mile kolegyne a kolegove,
>
> po predchozi diskusi ohledne mirroru mne napadlo: nevite nekdo o
> necem podobnem pracujicim s HTTP? Vim, ze uplne stejne to byt nemuze,
> ale jde mi o balik, ktery by mi bez nutnosti pouzivat WWW browser
> stahnul dokument a odkazy z nej az do nejake x te urovne.
>
> Nebylo by to asi zas az tak tezke napsat, ale proc delat neco, co
> uz maji nekde hotove ...

Dobry den,

presne na tom pracuji. Nepracuje zanoreni do x te urovne. Zadate seznam
dokumentu a ono je to stahne a umisti spravne do adresaru a zaroven z nich
stahne podle odkazu vsechny obrazky, ktere se v nich nachazeji. Bezi to
obdobne jako netscape, tedy pracuje na nekolika dokumentech zaroven.

Dalsi utilita prevede vsechny absolutni odkazy v dokumentech na relativni.
Tim ziskam kopii casti HTTP serveru nezavislou na umisteni na disku.

Reseni, kdy se stahnou vsechny dokumenty do jiste urovne, mi nepripada
stastne. Nevim totiz, jak zjistit, ktere vsechny dokumenty se v danych
urovnich nachazeji jinak, nez analyzou jisteho HTML a jeho odkazu.
Cistejsi reseni je zadat seznam dokumentu a ten stahnout. (Coz je ovsem
mene automaticke)

Dnes to existuje v alfa verzi, ktera je jiz dnes dobre pouzitelna.

S pozdravem

Martin Rysanek

Martin Rysanek                               E-mail:rysanek at dcse.fee.vutbr.cz
Technical University of Brno, FEI VUT Brno      Tel:    (+42-5)      7275-280
Dept. of Computing Science and Engineering              (+42-5)      7275-111
Bozetechova 2, Brno 612 66, Czech Republic      Fax:    (+42-5)   41 21 11 41