Kompatibilita FTPD pro Novell a UNIX

GRICH ONDRA GRICH at opf.slu.cz
Thu Aug 10 23:30:06 CEST 1995

    DObry  den,

Resime ted na skole problem zalohy dat. Jedmin z reseni je mirror
Novell serveru na UNIX. Stahl jsem si PMIRROR ale zjistil jsem, ze
pokud UNIX mirroruje Novell s FTPD od HellSoftu tak to nic nedela, ale
UNIX -> UNIX jede bezvadne.
Nevite v cem by to mohlo byt a popripade jestli existuje nejaky jiny FTP demon
pro Novell.
Diky za odpoved

|Vladimir Jirasek                     | email:jirasek at opf.slu.cz           |
|network administrator and student    | www:http://www.opf.slu.cz/~jirasek |
|of Faculty of Business Administration| Faculty address:Univerzitni nam. 76|
|Silesian University                  |                 Karvina 1          |
|Czech Republic                       |                 Czech Republic     |
;sdlk
sdol
sfd
sf