Kompatibilita FTPD pro Novell a UNIX

Tomas Hnetila HNETILA at lanprojekt.cz
Fri Aug 11 09:49:48 CEST 1995

>     DObry  den,
>
> Resime ted na skole problem zalohy dat. Jedmin z reseni je mirror
> Novell serveru na UNIX. Stahl jsem si PMIRROR ale zjistil jsem, ze
> pokud UNIX mirroruje Novell s FTPD od HellSoftu tak to nic nedela, ale
> UNIX -> UNIX jede bezvadne.
> Nevite v cem by to mohlo byt a popripade jestli existuje nejaky jiny FTP demon
> pro Novell.
> Diky za odpoved

Samozdrejme ze existuje. U nekterych produktu novellu jsou moduly
inetd.nlm a ftpserv.nlm.
Je to udelano stejne jako na UNIXu. inetd.nlm bezi porad a kdyz je
volan konkretni port (u FTP port 21) je spusten prislusny program,
v tomto pripade ftpserv.nlm. Nasleduje priklad konfiguracnich souboru:

sys:etc\inetd.cfg:

#svc      socktype  protocol      program-name
ftp      stream      tcp          ftpserv

sys:etc\servisces:

ftp-data    20/tcp
ftp         21/tcp

                    S pozdravem