Slip z Windows'95 ( jeste jednou !!!! )

Martin Molhanec Ing. K313 MOLHANEC at feld.cvut.cz
Sun Aug 13 09:52:27 CEST 1995

    Aha, tak tahle odpoved je zatim asi nejodbornejsi !

> [...]
> RFC 1533).
>
> My jsme meli podobne problemy s DOSovskymi aplikacemi a ukazalo se, ze v
> BOOTP dotazu program nepozadoval odpoved dle novejsi definice. Nas server,
> pokud nedostal explicitni zadost, posilal BOOTP odpoved ve "starem"
> formatu, tedy v podstate jen IP adresu.
>
> Priciny tedy podle meho mohou byt dve:
> - bud Windows'95 podporuji jen zaklad BOOTP a nedokazi si vzit ostatni
>   informace - v tom pripade mate smulu
>
> - nebo jim BOOTP server z nejakeho duvodu tyto informace neposila; tohle
>   by mohlo jit odstranit, reseni mne napadaji hned dve

    Podle mne to bude asi to prvni, protoze normalni Winsock z baliku
CSLIP, kterej dava uzivatelum Cesnet tenhle problem nema !

>   varianta A) Prinutit (neptejte se mne jak) Windows'95, aby v dotazu
>    pozadovaly odpoved dle nove specifikace.

    Hmmm, vhodne pro hackery :-)

>   varianta B) Prinutit BOOTP server, aby bez ohledu na dotaz natvrdo
>    posilal odpovedi dle nove specifikace (takto jsme to resili u nas a
>    nemame problemy)

    DOUFAM, ZE TUHLE KONFERENCI CTE TAKY NEKDO Z CESNETU !!!! CO VY
NA TO !!!

 > No a samozrejme vzdycky je k dispozici
>   varianta C) (ma oblibena) Vyhnout se Windows* sirokym obloukem  ;-)

    Hmmm, ovsem ale to souvisi s mym dlasim problemem, kterej jsem
sem poslal :-(

    Ahoj a dik
                        Martin

*  Ing. Martin Molhanec            voice: (+42 2) 2435 2118          *
*            Czech Technical University in Prague                    *
*  Faculty of Electrotechnics      fax:   (+42 2) 311 7498           *
*  Department of Electrotechnology Internet: molhanec at feld.cvut.cz   *
*  Technicka 2                     Bitnet:   molhanec at csearn         *
*  166 27  PRAHA 6, Dejvice        Fidonet:  2:420/12.102            *
*                  C Z E C H   R E P U B L I C                       *