Slip z Windows'95 ( jeste jednou !!!! )

Jaroslav Biolek biolek at ro.vutbr.cz
Mon Aug 14 10:23:36 CEST 1995

>                                   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Jakozto Unixovsky maniak bych nejspis mel odpovedet A DOBRE JIM TAK !!!
Hmmm.....

> A ted chvilku vazne:
> Ano, tuto konferenci cte nekdo z CESNETu - napriklad ja :-)
>
> A ted doopravdy vazne:
> Ano, CESNET ma k dispozici Cisco software verze 10.3 s podporou DHCP.
> Otazkou pouze je jeho vhodna konfigurace. Doufam, ze v brzke dobe bude DHCP
> podporovano na vsech vstupnich bodech CESNETu.
Ma otazka je prilis troufala, ale proc kdyz jiz je k dispozici neni v
provozu ? Vim, ze vzdy to neni jednoduche zprovoznit, ale jelikoz mi
to neda, chci se zeptat co je to brzka doba.......do konce roku, do
mesice, do tydne, zitra.

Zdravim
                      J.B.
ing. Jaroslav Biolek
Technical University of Brno
Kounicova 67a                           tel.: +42 5 41211318
601 90  BRNO                            fax: +42 5 41235370
Czech Republic                  e-mail: biolek at ro.vutbr.cz