ftp server na dosackym pc

Hynek Bures cd2bcg16 at muni.cz
Tue Aug 15 09:13:08 CEST 1995

> ahoj all,
>   chtel bych se zeptat, jestli nekdo nevite o nakym software,
>   kterej by umoznoval aby mohl na normalnim dosackym pc
>   bezet ftp server. Ja tu mam pouze ftp server demona pro
>   windows, ale ten v sobe nema moc moznosti a hlavne pres
>   nej muze nekdo znicit nekoho disk. Dale bych chtel vedet,
>   jestli existuje nejaky software, ktery by umoznoval pristup
>   na inet pres modem, ktery by byl pripojen k normalnimu dosovskymu
>   nebo dosowindowsackovymu pc prostrednictim PPP nebo SLIPu.
>                                 predem dik za odpovedi,
>                                             s pozdravem Karel Kovar

Nejsem si jisty, ze odpovidam presne na to, co chcete slyset. Abych upresnil,
tak ja si pod ftp serverrem predstavuji kus programu, ktery umozni alespon
jednu ftp session.

Samozrejme software je. Umi to treba NCSA telnet (s vyhradami jako u Win ftp
demona -- nejsou tam permissions) nebo treba ka9q zvladne ftp server (dokonce
nekolik sessions najednou!!) V obou pripadech ale bude pak stroj skoro jenom
ftp server (no, muzete ho pouzivat jako terminal, ale ne v DOSu.

                                                              Hynek (cd2bcg16)