ftp server na dosackym pc

Karel Kovar Jr. kovark at ceu.cz
Wed Aug 16 17:25:45 CEST 1995

In article <199508151348.PAA09435 at ns.felk.cvut.cz> you write:
>From: pavel at bivoj.it.cas.cz (Pavel Formanek)
>Newsgroups: cz.listserv.net
>Subject: Re: ftp server na dosackym pc
>Date: 15 Aug 1995 15:48:38 +0200
>To: net

>   Takovyto software existuje, a hned jak pod windows, tak pod dos.>   Pro
dos je to napr. ka9q. Ten umoznuje pomoci souboru s hesly>nakonfigurovat
>   i pristupova prava.
>   Pro windows je to program QWTNET, ktery zvlada ftp server i klient, mail,
>   net news i telnet najednou. Ja si ho nemuzu vynachvalit jako telnet.
ok. uz jsem si tento program stahnul - QWTN3898.ZIP (nebo tak nejak) a kdyz
ho ve windowsech zapnu, vsechno je ok. Ale jakmile se priloguju a neco poslu
na server tak hned server spadne - zavrit/ignorovat a pak se tato chyba stava
taky kdyz provedu cdup (cd ..). To je u tohoto programu normalni nebo to je
chyba tady ? Ja to zkousel pod wfwcz 3.11 a pod wincz 3.10 a vsude to padalo,
a kdyz jsem odpovedel ignore tak to jelo dal.
                        predem dik za odpoved,
                                             s pozdravem Karel Kovar