IRC client

Jan Prikryl prikryl at uni-paderborn.de
Mon Aug 21 14:35:48 CEST 1995

> Date: Mon, 21 Aug 1995 14:21:48 MET-2DST
> From: Eduard Formanek <eduard at krv.pvt.cz>
> To: net at cs.felk.cvut.c
> Subject: IRC client
>
> Dobry den,
> muze mi nekdo poradit, kde stahnout klienta IRC pod Windows,
> popr. X-Windows.

Z hlavy mne napadaji FTP archivy

	ftp.tuzvo.sk
	hron.ef.tuke.sk
	cs-ftp.bu.edu
	ftp.funet.fi

na sgi.felk.cvut.cz mame (co vim, tak posledni) verzi unixoveho
IRC klienta (2.8.2).

Pod X-Windows existuje klient zvany zIRCon, potrebuje ale take
Tcl/Tk podporu. Zdrojaky jsou minimalne zase na sgi.felk.cvut.cz,
patrne budou uz dost zastarale - a vt100 klient je stejne lepsi
(= podstatne univerzalnejsi). Originalni distribucni server by snad
mel byt zminen ve zdrojovych textech ci README.

Honza

   Jan Prikryl                         honzo on IRC
   postgraduate guest student          E-mail:
   FB17 (Informatics & Mathematics)        <prikryl at uni-paderborn.de>
   Paderborn University, Germany           <prikryl at sgi.felk.cvut.cz>