NEWS LISTSRV FAQ atd

TheBenO Peter Straka straka at kesp.elf.stuba.sk
Thu Aug 24 09:38:36 CEST 1995

Hi

>  Dovolte mi, aby som sa pripojila aj ja. Velmi uzitocne by bolo pravidelne

Dovolte to aj mne...

> spracovanie  tzv. FAQ (Frequently Asked Question) prispevku aj v nasich
> podmienkach.  Urcite je to to najlepsie, co mozeme v newsoch (alebo aj v
> diskusnych skupinach) najst.
> Takze, najdu sa aj u nas zanieteni dobrovolnici, ktori by boli ochotni
> kvalitne spracovat a neskor pravidelne aktualizovat najcastejsie temy diskusii?
> To by bol urcite velky prinos pre ceske a aj slovenske diskusne skupiny.
>
> Pozdravuje
> 						Magda Smolenova

a nielen to bolo by dobre keby sa vsetky ceske a slovenske manualy,
popisy k programom, helpy , intra , pomoc a rady sustredovali na 1 mieste
(alebo aspon odkazy na ne) a nemuseli sa tym padom robit duplicitne
a mohli by sa lepsie vyuzivat.

U nas sme nieco v tomto smere podnikli mame tu vlastne intro
<http://www.kesp.elf.stuba.sk/pub/help/Intro>
kde su veci od Koza, Busy-ho, moje a co som pozbieral po Inete.

Viem ze solidny text je o Sietach.

Preto by som bol rad keby sme sa dohodli o 1 pevnej adrese kde sa budu
posielat spravy co nove sa urobylo (bolo by na to dobre vytvotit WWW-stranku)

*****
A preto VAS prosim poslite mi co a kde je po cesko-slovensky napisane
o pocitacoch.

mail: straka at kesp.elf.stuba.sk

*****

Ak nieco pride dam to na WWW do:
<http://www.kesp.elf.stuba.sk/cspomoc.html>

Zatial zdravi
                                            TheBenO ( Ing. Peter Straka )
  | KESP EF STU Bratislava                  straka at kesp.elf.stuba.sk       |
  |                                         straka at elf.stuba.sk            |
  | Unix,TeX,C,Assebler,Gfx,Toonz,...,SGI,Sun,Amiga,Power-Mac,...,         |