ELM -> PMAIL

Jan Prikryl prikryl at uni-paderborn.de
Mon Aug 28 07:57:03 CEST 1995

> Date: Mon, 28 Aug 1995 07:41:28 MET-2DST
> From: Lubos Batek <garp at bb.sanet.sk>
> Subject: ELM -> PMAIL
> To: net at cs.felk.cvut.cz
>
> chcel by som sa spytat, akym sposobom mozem savnuty folder z ELM-u
> natiahnut do PMAIL-u. ELM a PMAIL chodia na oddelenych sietach.

Nejsem si jisty, jestli to jde nejak bezbolestne, ale jestli jsou
obe konta vase, myslim, ze nejlepsi reseni do budoucna je forwardovat
mail z jednoho konta na to druhe. Pak odpadnou problemy s pretahovanim
mailboxu a s vecnymi obavami, jestli nahodou nekde nemam nejakou
dulezitou zpravu.

Honza

   Jan Prikryl                         honzo on IRC
   postgraduate guest student          E-mail:
   FB17 (Informatics & Mathematics)        <prikryl at uni-paderborn.de>
   Paderborn University, Germany           <prikryl at sgi.felk.cvut.cz>