Archivy News

Martin Rudolf rudolfm at risc.upol.cz
Mon Aug 28 09:23:57 CEST 1995

	Teprve nedavno jsem zacal vyuzivat sluzbu News. Stalo se mi to,
ze jsem jeden den nasel v urcitych skupinach zpravy (napr. obrazky JPG) a
druhy den uz tam nebyly. Dozvedel jsem se tak (bohuzel pozde), ze zpravy
se obcas mazou, aby udelaly misto jinym. Zjistil jsem dale, ze nektere
skupiny (napr. binaries) jsou pry archivovany. Nemohl by mi nekdo sdelit,
jak se k temto archivum dostat a jak je vyuzivat?
	Vim, ze neco uz tu v posledni dobe probehlo, ale potreboval bych
konkretni informace.

			Dekuji

					Martin Rudolf
					Spravce site SKaM