Netscape v stand alone modu ? (servery WWW)

Tomas Najman tomas at exprit.cz
Mon Aug 28 20:57:18 CEST 1995

Forward posilam do skupiny www-l:

>Zkouseli jsme asi pred rokem takhle httpd (WWW server pro Windows,
>tehdy jeste od NCSA) na pocitaci s 8 MB.
>V kombinaci s Win32s + Mosaic + CGI skripty serveru to bylo
>prakticky nepouzitelne. Zasekaval se nekdy server nekdy Mosaic.
>No a pak se skutecne tezko ladi.
>Navic ty skripty by se asi mely odladovat na platforme, na ktere
>to nakonec pobezi. Cecko ma sice standard, ale prece jenom mezi
>platformami jsou rozdily, na ktere v prvnim okamziku nemusite
>pomyslet (napr. int muze mit velikost - 2 nebo 4 byty - v
>zavislosti na platforme).

Priznavam, ze serweb03.zip (na CICA napr. pub.vse.cz)  je velmi
nestabilni produkt a se skripty moc nepochodite.

Uz par dni pouzivam HTTPS od EMWACu (pod WinNT) a nemuzu
si ho (zatim) vynachvalit pro svou jednoduchost, ucelnost a
spolehnivost (jeste jsem nenarazil na problem). Umi cgi, clickable images, vyhledavani
v WAIS indexech atd. Myslim, ze je k sehnani na EMWAC serveru v Hradci.

Pokud pouzivate stare Wokna, tak je k sehnani (snad CICA nebo
SIMWIN3, uz nevim) program NCSA httpd for Win (whttpd14.zip). Vypada
dobre a ma vse co potrebujete but is not freeware. Vyzkousejte.
Ja jsem v te dobe presel na NT a pod nimi whttpd nechodi. Ovsem vracet
se nehodlam. :-)

* Ing. Tomas Najman              e-mail: tomas at exprit.cz *
*                                najman_d at ix.wcc.govt.nz *
*-------------System and Network Support ----------------*
* Exprit Ltd.,  V. Huga 4,  Praha 5,   Tel: +42-2-545652 *