Netscape v stand alone modu ? (servery WWW)

Jiri Kvarda kvarda at vc.cvut.cz
Tue Aug 29 09:29:38 CEST 1995

>Uz par dni pouzivam HTTPS od EMWACu (pod WinNT) a nemuzu
>si ho (zatim) vynachvalit pro svou jednoduchost, ucelnost a
>spolehnivost (jeste jsem nenarazil na problem). Umi cgi, clickable images,
vyhledavani
>v WAIS indexech atd. Myslim, ze je k sehnani na EMWAC serveru v Hradci.

Pouzivame HTTPS uz vice nez rok, ale problemy jsou:

1./ Z logu neni videt, jestli byl pristup uspesny nebo ne. Nicmene
    da se pouzit pro nalezeni jmen, ktera v serveru urcite nejsou
    a je pravdepodobne, ze na ne je nekde nespravny odkaz.

2./ Nekteri starsi klienti pro WWW pouzivaji protokol HTTP/0.9 na
    rozdil od nyni rozsireneho HTTP/1.0. To se pozna v logu tak, ze
    na konci radky neni nic pro HTTP/0.9 nebo je tam napsano "HTTP/1.0"
    pro HTTP/1.0.
    Pokud klient s HTTP/0.9 da pozadavek na
      http://jmeno.serveru            ,
      http://jmeno.serveru/           ,
      http://jmen.serveru/directory   nebo
      http://jmen.serveru/directory   ,
    tak server vrati neco jako "URL not found". Jestlize tedy v logu
    najdete konce radku jako " " nebo "/" apod bez "HTTP/1.0", muzete
    si byt jisti, ze tento uzivatel se na vas server nedostal.

3./ Pri spousteni externich CGI skriptu zustava po kazdem takovem
    skriptu viset proces a s ni spojena nejaka pamet, takze po nejakem
    case je potreba Windows NT zresetovat.

Vsechny vyse uvedene nedostatky udajne odstranuje profesionalni verze:
Purveyour.

Kdo nechce utracet zadne penize, je na skole a chce server pro NT, tak
pro nej je asi dobrou volbou Netscape Communications Server.

Srovnani zakladnich vlastnosti WWW serveru na prakticky vsech platformach
je mozne najit na:
   http://www.proper.com/www/servers-chart.html

S pozdravem,