konference v CR (was: No Subject)

Jan Prikryl prikryl at uni-paderborn.de
Tue Aug 29 11:50:43 CEST 1995

> Date: Tue, 29 Aug 1995 11:22:19 MET-2DST
> From: "Radek Slozil" <radous at cps.cz>
> To: net at cs.felk.cvut.cz
> Subject: No subject
>
> Zdravym vsechny...
  ^^^^^^^
          Aj aj aj ... ;-)

> Mam dotaz ohledne dalsich konferenci fungujicich v nasi republice.
> Jde mne konkretne o veci okolo radioamaterskeho provozu a podobne
> problematiky (bezdratove spojeni vseho druhu).

Seznam INET zdroju v CR byva posilan jednou mesicne do teto
konference ... na cs.felk.cvut.cz jsou archivavany vsechny prispevky,
da se to najit urcite tam. Jinak je to viditelne i pres WWW a
stahnutelne pred FTP ci GOPHER:

	http://gopher.cesnet.cz/html/cesnet/cesnet-resources.html
	ftp://gopher.cesnet.cz/pub/cesnet/cesnet-resources.txt
	gopher://gopher.cesnet.cz/00/pub/cesnet/cesnet-resources.txt

pro Cechy a pripadne muzete zkusit

	http://nic.uakom.sk/SANET/hypertext/services.html
	ftp://gopher.uakom.sk/pub/SANET/services.txt
	gopher://gopher.uakom.sk:70/00/Sanet/services.txt

pro Slovensko.

Honza Prikryl

   Jan Prikryl                         honzo on IRC
   postgraduate guest student          E-mail:
   FB17 (Informatics & Mathematics)        <prikryl at uni-paderborn.de>
   Paderborn University, Germany           <prikryl at sgi.felk.cvut.cz>