ftp server na dosackym pc

Martin Michale MICHALE at hq.glavunion.anet.cz
Tue Aug 29 22:03:06 CEST 1995

Preji vsem hezky den

Tak to je pravda. Jiz delsi dobu jsem shanel nejaky lepsi telnet,
ktery by podporoval nase hodne ruznorode systemy a aplikace.
Vetsina si totiz nedovede poradit se stridanim 80/132 znakoveho modu.
Pokud to nerolovalo obrazovku, pak se to neunosne zpomalilo.
Pohorely i znackove produkty jako napr. ArcTel v.2.08, nebo telnet z
PC/TCP v.2.3.
Zatim temto mym testum odolaly jen dva SW.
Opravdu vynikajici produkt je WRQ Reflection 4. Bohuzel pro bezne
uzivatele je to prilisny komfort, ktery nevyuziji, a to jak funkcni tak cenovy.
QVTWNET je opravdu srovnatelnym konkurentem, a hlavne za mene nez
1/10 ceny.
Muzu jen doporucit.

Zdravim

Michale at HQ.Glavunion.anet.cz