Odpovedi do listu

Dan Lukes LUKES at port.troja.mff.cuni.cz
Fri Dec 1 13:57:55 CET 1995

> Existuji site, kde je takove chovani tvrde vyzadovano (napr. FIDO).
> Nerespektovani (provoz je 100% kontrolovan) vede posleze k odpojeni
> podsite. Internetovsky zvyk odpovidat do konference byl, tusim, jednou
> z pricin zaniku brany mezi konferencemi FIDO a Internetu.

    Jak my diplomate rikame: pane, o pravdivosti vasich tvrzeni by se dalo s
uspechem pochybovat ... :-))  (vsechny tri informace).

    Mozna, ze takove site existuji, ale FIDO takovou siti neni. Existuje
pochopitelne pravidlo, ze zpravy do konference zasilane by meli ucastniky
zajimat, nikoli obtezovat, ale takto striktni zakaz ne. Jedinou vyjimkou je
snad FIDO konference USERMAIL, ktera slouzi na to, aby se mohli navzajem
kontaktovat lide, kteri svoji adresu neznaji, nebo nemaji moznost posilat
zpravy primo - tam se pak u odpovedi pouziva Pvt-flag. Konference slouzi k
vymene informaci mezi skupinou lidi, ktere tento okruh informaci zajima a je
jakousi obdobou brainstormingu.
    Jinak, vas omyl pravdepodobne vzniknul z neceho jineho - pri odpovedi do
konference jste povinen psat na ci otazku odpovidate - to ale neznamena, ze
se nejedna o odpoved do cele konference a ze ji ostatni nemohou cist.

    A co se tyka FIDO-Internet gatewaye - ano, problemy byly a jsou -
Internetovsti uzivatele quotuji prilis velkou cast originalni zpravy,
zapominaji psat na ci otazku odpovidaji (jako ja v teto zprave), pouzivaji
velmi dlouhe podpisy ... Ale zanik FIGY souvisi predevsim s tim, ze davno
odesel ten co se o ni staral a entropie vykonala sve ... Pokud mam dobre
informace, na FIGu se instaluje novy, zcela jiny software a pote bude zase
pripojena ...

                                S pozdravem,
                                              Dan Lukes

Dan Lukes, Patkova 3/B1206, Praha 8, Czech Republic
tel +42-(2)-8551040 ext 776, E-Mail: LUKES(or Postmaster)@Menza.MFF.CUNI.CZ