Odpovedi do listu (bylo: VS a komercni organizace)

Petr Gadorek gadorek at dcse.fee.vutbr.cz
Mon Dec 4 08:24:56 CET 1995

Nikoliv. Takoveto chovani se rvrde pozaduje jen v inzetrni konferenci
-  a tam opravdu nikoho nezajima kdo vsechno ma zajem koupit
inzerovany produkt (nebo kdo nabizi pozadovany). V jinych
konferencich plati, co jsi napsal

> Zil jsem dosud v (asi falesne) predstave, ze mailing-listy ctou lide proto,
> aby se tam take neco dovedeli. A ze je slusnym zvykem se do konference
> prihlasit, chvili naslouchat, prip. precist FAQ, pokud existuji, a pak
> se teprve na neco ptat, a to prevazne na veci, ktere souviseji s nazvem
> a obsahem konference a tudiz odpovedi mohou byt zajimave i pro ostatni.
Navic byva ve fidu zvykem, ze prakticky vsechny konference jsou
sledovane sefem konference a jsou pravidelne zverejnovany pravidla -
co je naplni konference, co se smi a co nesmi. A protoze - na rozdil
od internetu - odpovidaji konference spise newsum, neni problem se s
pravidly seznamit - casto jsou jeste nevyexpirovany.

A prisnejsi pravidla souvisi asi taky s tim, ze si prenos dat lidi
plati z vlastni kapsy.
    Gada

--
 Petr Gadorek;tel 05 7275-222 (gadorek at dcse.fee.vutbr.cz) (2:421/13.7)