Telefon pres Internet

Pavel Janecek JANECEK at cmc.cz
Mon Dec 4 09:43:08 CET 1995

> Lidi neblaznete!
>
> Soucasny Internet neni na takovehle aplikace staveny. World-Wide Web,
> ktery ho dostava celkem slusne do kolen, je proti masivnejsimu
> telefonovani hotovy beranek. Pri tehle spotrebe staci jeden Internetovsky
> telefonat do Usti nebo Pardubic a maji se svou linkou 19.2 Kbit/s
> vystarano. Nepripada mi prilis slusne de facto odstavit Internet pro celou
> skolu pro jeden telefonat.
>
> Az se informacni dalnice prestehuji z ust politiku na zem a typicke
> rychlosti linek budou nekolik (desitek, stovek...) Mbit/s, da se o takovych
> [...]

Svata pravda, ale pokud si to nekdo chce vyzkouset at to zkusi.
Kolikrat by bylo rychlejsi poslat dopis "nornalni" postou. taky si
myslim, ze ucel splni jakykoliv chat.
Mimochodem, nektere telofony nejsou az tak PaP a leckdy
obsluze nestaci ani medicinske vzdelani. Vlastni zkusenosti z domova.
Sorry pro ponekud off-topic.
Hezky a jeste lepsi tyden.

*********** Czech Management Center Celakovice ***********
** nam. 5. kvetna 2, 250 88 Celakovice, Czech Republic  **
**                                  tel:+42 202 891 441 **
** ing. Pavel Janecek               fax:+42 202 891 997 **
** Director of Computer Center   e-mail:janecek at cmc.cz  **