Virtualni dovolena

Martin Krejci mkre at oku-ck.cz
Tue Dec 5 11:43:28 CET 1995

Pripisuji si 85 trestnych bodu:

Byl jsem managementem donucen, abych do konce roku dobral dovolenou.
Protoze nedali jinak, napsal jsem si dovolenkovy listek. Vestinou
budu asi v praci, protoze je tu treba dodelat plno veci. Misto pobytu
o dovolene jsem si napsal Berlin, Pariz, Londyn, Sankt Moritz. Aby
tato virtualni dovolena byla dokonalejsi, chtel bych poprosit, zda by
se nasli lide, kteri by z uvedenych, nebo i z nejakych uplne jinych
mist poslali mym jmenem jako pozdrav z dovolene sem do uradu pohlednici.
Adresa uradu je:
Okresni urad Cesky Krumlov, kancelar prednosty, Plesivec 268,
38101 Cesky Krumlov, Ceska republika.

Dekuji.

Ono neni vylouceno, ze se na 1-2-3 dny nekam rozjedu, ale vsechno, co
jsem si tam napsal, nestihnu.

Jeste jednou si pripisuji 85 trestnych bodu.

Sincerely, Martin Krejci (mkre at oku-ck.cz)