Seznam zdroju - budoucnost

Pavel Formanek pavel at bivoj.it.cas.cz
Wed Dec 6 14:54:27 CET 1995

At 10:05 6.12.1995 +0100, you wrote:

>prihlasene. aspon zminkou v kazde aktualizaci, jak ziskat kompletni
>seznam.
>        blepet

Souhlasim taky. Predstavoval bych si to tak, ze soucasne s aktualizaci
bude v mailu seznam URL, kde se da ziskat kompletni seznam. Pro uzivatele
s poze e-mail konektivitou by tam mohl byt vzor, jak ziskat komletni seznam
pomoci mailu (hlavne pro zacatecniky).

                        P.F.

  Pavel Formanek                 Institute of
                                 Thermomechanics, CAS
 E-mail: pavel at bivoj.it.cas.cz   Dolejskova 5
  Phone: +42-2-6605 3892         182 00  Praha 8
    Fax: +42-2-858 4695          Czech Republic