Finger (vlastni, nestandardni data)

Petr Hruby Petr.Hruby at mzcr.cz
Thu Dec 7 18:02:27 CET 1995

On  6 Dec 95, 9:43, Michael Macek wrote:

> Neni to zbytecne? Prece na vypsani hlasky staci dat do inetd.conf misto
> volani fingera treba /bin/cat nejaky_soubor.

Musim se priznat, ze tato jednoducha moznost me nenapadla.
Potrebuji tu hlasku ale poustet pres tcpd wrapper, takze
to musi byt (alespon myslim) binarni program. Je pravda, ze
takovyto program pak staci prejmenovat na fingerd (kvuli logovani)
a je to.

Diky za provetrani mozku. :-)

Petr Hruby

--
Ministry of Health of the Czech Rep.    Petr Hruby, system administrator
Palackeho nam. 4                        e-mail: Petr.Hruby at mzcr.cz
128 01 Praha 2                           phone: +42-2-24972193
Czech Republic                             fax: +42-2-24916019