AT&T WaveLAN

Petr Rehor REHO at decros.cz
Fri Dec 8 15:56:29 CET 1995

> Od te doby jsem zkousel:
>
> 1. KarlBridge - WaveLAN umi pouze komercni verse a nejblizsi
>    evropsky prodejce je nekde v Anglii a nema ani e-mail :-(
>    Navic mi ani vyrobce na sales at KarlNet.com nebyl schopen
>    sdelit, zda prodavaji i samotny SW anebo pouze komplet SW+HW.
>
> 2. PCbridge: je mozne jej zkompilovat tak, aby chodil na paketovych
>    driverech (pomalost v nasem pripade neni na zavadu).
>
> 3. Problem je ale v tom, ze se mi nepodarilo sehnat paketovy driver
>    pro AT&T WaveLAN a sami pracovnici AT&T ani nevi, jestli takovy
> [...]

Pred casem jsem resil obdobny problem s radiovymi kartami ARLAN.
Dosel jsem k zaverum:

- radiova karta nepodporuje promiskuitni mod a tudiz ji nelze pouzit
  pro PC Bridge

- packet driver sice existuje ale prilis nefunguje

Nakonec jsem pouzil PC Route zkompilovany pro pouziti s packet
driverem, monoliticky driver IPX a IPXPKT. Tohle chodi uz vice nez
dva roky.

Petr Rehor   (rehor at decros.cz)