Pripojeni na FIDO NET

Stanislav Kolar KOLAR at ikaros.zcu.cz
Tue Dec 12 14:04:16 CET 1995

Hi, Zdenek !

> FIGA na A1FEL je delsi dobu mimo provoz. Pote, co poslala do newsoft.42 ten
> bordel se ani nedivim.

Huh - to mi jaksi uniklo.. O co slo ?

> Ja jsem si taky zridil mailbox v Rakousku, ale nevim zadny prikazy, jak se da
> posilat z FIDA e-mail. Nevis jak ziskam help od ty figy?

Inet->FIDO je v pohode. Kdyz mas mailbox "muj_mailboxik" tak tvoje
adr. je:
 MUJ_MAILBOXIK at FIDONET.AT

Co se tyce FIDO->Inet, tak tady ti neporadim.
Ale poptej se Karla Krale (KKRAL at FIDONET.AT) .. Je to BOSS na
Dataplast BBS Tachov (nemam ted po ruce nodelist), ale urcite ho
tam najdes.

   ... Ve FIDU je vsechno jinak ...
                        Bye Standa K. ze z Plzne