Problem s modemem

Daniel Docekal daniel at codalan.cz
Wed Dec 13 12:52:09 CET 1995

On Wed, 13 Dec 1995 12:27:19 +0100 you wrote:

>Pripojil bych se k teto problematice s dotazem zda "komunikacnim
>servrem" pro pristup na internet (TCPIP) muze byt PC s W95 a
>nainstalovanym dial-up serverem (je to soucast Microsoft PLUS!).
>V ceske verzi W95 resource kitu jsem se ve svazku 2 na stranach 816-818
>(LAN protokoly) nejprve dozvedel , ze to nejde a pak ze ano.

Inu, mohlo by - kdyby. Windows95 nepodporuje routing TCP/IP, takze lze
pouzit pouze jako "stand-alone" box komunikujici s internetem.

Jinak doporucuji vrele - OS/2 Warp Connect, pracuje skvele coby TCP/IP
router, WWW server, FTP server, MAIL server, TELNET server, NAMED
server, no proste vsechno co (urcite) Linux zvladne take, ale je z
jineho sveta. Navic umozni pouzivat jak DOS, tak Windows tak OS/2
veci.

Prikladem budiz stroj na http://www.codalan.cz (mail.codalan.cz)

Daniel

* Daniel Docekal, Computer Data a.s., Trebohosticka 2283
* 100 00  Praha 10, Tel. 42-2-7078325, Fax. 42-2-703875
* e-mail, daniel at mail.codalan.cz, or codalan at login.cz
* http://www.codalan.cz, ftp://www.codalan.cz