lynx-compress-user

TheBenO Peter Straka straka at kesp.elf.stuba.sk
Mon Dec 18 11:25:55 CET 1995

Hi,

Nainstaloval som si novu verziu linx-u a mam s nim este stale nejake problemy.

1/
nemozen v lynx-e citat compress-ovane subory.
V NetScape aj Mozaike to ide! ked je v configuracii demona nastavene:

AddEncoding x-compress Z
AddEncoding x-gzip gz

Da sa to nejak nastavit aby to aj lynx akceproval?

2/
Ked si pozeram vypis acces_log je tam mimo inych aj polozka USER.Niektore
prezerace tam, davaju meno uzivatela niektore nie.
Da sa brovser nejako prinutit serverom aby mu to meno poslal?
Ako mam nastavit moj prezerac (lynx,Netscape,Mozaik) aby to posielal
serveru automaticky.

P.S: ked som sa toto pytal v www konferencii marne som cakal odpoved

zdravi
                                                TheBenO (Ing. Peter Straka)
| KESP FEI STU Bratislava                       straka at kesp.elf.stuba.sk   |
| http://www.kesp.elf.stuba.sk/~straka/         straka at elf.stuba.sk        |
| Unix,Tcl,TeX,C,Assebler,Gfx,Toonz,...,SGI,Sun,Amiga,PowerMac,...Art,Zeny |