Pripojeni se na vzdaleny Novell server

Miroslav Wagner WAMBI at barbie.die.fmph.uniba.sk
Mon Dec 18 13:09:53 CET 1995

>Mam server Novell, ktery je pripojen k siti I-net (beha na nem napr.
>Mercury mail), a dale mam PC, ktere je pripojeno take k I-netu. PC ani
>server nejsou na stejne skole, mezi nimi je natazena linka CESnetu.
>Potrebuji se pripojit z daneho PC na tento vzdaleny server. Poradte jak a
>s ci pomoci.

Ak mate Novell 3.12, tak tam je standartne dodany aj modul
iptunnel.lan ( ci ho ma standartne aj 3.11 netusim, ale ten z 3.12
tam funguje :-) ), ktorym sa to robi, ale potrebujete mat aj iptunnel
klienta na to PC, ten ja zatial nemam, takze trebalo by ho niekde
zhanat. Existuju nejake komercne verzie, ale mali by existovat aj
nejake free verzie ale neviem kde, mozno v novom VLM kite. Ak to
zohnate alebo ak to uz aj mate, tak sa mi ozvite na moju adresu a ja
vam spisem syntax ako sa to pouziva.
Inac ak niekto ma ten free alebo shareware klienta na IPtunnel,
alebo vie kde ho hladat, tak mi dajte vediet. Taktiez mam on zaujem.
Spojenie cez IPtunnel ako NW SERVER <-> Inet <-> NW SERVER som uz
skusal a bezi to vcelku pekne.

bye
Miro

 Miroslav Wagner, Student of Informatics, Network Administrator
 Faculty of Math. and Physics, Comenius University, Bratislava
 URL     :  http://www.dcs.fmph.uniba.sk/~wagner/
 E-mail  :  wagner at dcs.fmph.uniba.sk