prehravac mod-ulov

TheBenO Peter Straka straka at kesp.elf.stuba.sk
Tue Dec 19 13:48:13 CET 1995

Hi...!!!

Velmi velmi davno som zohnal a prelozil prehravac amiga-modulov *.mod
pod UNIX-om ( SunOS 4.1.3 ) a dostal som 2 programceky s nazvami
str15 a str32.

Teraz by som to xcel aplikovat na inych strojoch. Zialbohu som si neodlozil
povodne zdrojaky ani adresu odkial som to stiahol
( v domneni sak archie to najde - ale nenasiel ).

Neviete mi niekto potadit kde by sa nasli tie zdrojaky alebo aj nejake ine - iny
program na prehravanie amiga-modulov pod UNIX ( SUN + SGI ) ?

zdravi
                                                TheBenO (Ing. Peter Straka)
| KESP FEI STU Bratislava                       straka at kesp.elf.stuba.sk   |
| http://www.kesp.elf.stuba.sk/~straka/         straka at elf.stuba.sk        |
| Unix,Tcl,TeX,C,Assebler,Gfx,Toonz,...,SGI,Sun,Amiga,PowerMac,...Art,Zeny |