levna bridge

Pavel Just Pavel.Just at sasbr.br.sasprg.cz
Wed Dec 20 08:31:22 CET 1995

> 	Hi all,
>
> Mam dve site (ethernet segmenty) a potreboval bych je propojit.
> Problem je v tom, ze  obe maji delku segmentu blizici se magicke
> hranici. Mam k dispozici jedno pocitadlo a dve sitove karty a chybi mi
> k tomu soft, ktery by to umel obslouzit. Pokud o nejakem vite
> a je volne dostupny, dejte mi prosim vedet.

Myslim si, ze onen volne dostupny soft se jmenuje Linux.
Dostupny je na ftp.vse.cz nebo ftp.fi.muni.cz, jedna distribuce
urcena prave pro sitove aplikace je na ftp.eunet.cz a je jeste spousta
dalsich pocitadel, kde Linux najdete.
   V soucasne dobe umi jak TCP/IP tak IPX/SPX. Umi PPP SLIP CSLIP
i PLIP (IP po paralelnim portu). Seznam karet, ktere podporuje,
je velice dlouhy. Urcite v nm budou i vase dve.
   Sami Linux pro podobny ucel pouzivame.

                     Pavel Just

    /-------\
    |/-----\|     ing. Pavel Just