(Fwd) Re: Blizi se termin prvniho cisla

Martin Kamin kamin at cpress.anet.cz
Fri Dec 22 13:27:16 CET 1995

Forwarded message:
From:     Self <Single-user mode>
To: svoboda at infima.cz
Subject: Re: Blizi se termin prvniho cisla
Date: Wed, 20 Dec 1995 08:45:18 +0100

svoboda at infima.cz v poslednim dopise z 19 Dec 95 pise:

> Dobry den,
> dovoluji si pripomenout:
>
> Dostal jste objednavku od Steva Beedla na inzerci na 4.str. obalky
> pro BSDI ?
>
> Mate neco noveho stran nasi ostatni spoluprace?
>
> Zdravim
>
> Tomas Svoboda
> INFIMA

Preji dobry den,

Vsechno doslo, jiz mame dodelanou nabidku v anglictine a dnes
nejpozdeji zitra ji zasleme do statu.

Napsal jste presne vcas, rad bych se totiz vyjadril k veci nasi
spoluprace. K bodu 2 vcelku nejsou namitky a vychazi se z rovne
vyhodnosti ze pohledu obou stran U prvniho bodu bych se rad
pozastavil.

Jiz mesic probiha nase reklamni kampan a velice se nam osvecila
zejmena v casopise Computer. Reakce ctenaru je vesmes spontanni,
takze se pravdepodobne podari naplnit nase predsevzeti o poctu
predplatitelu. Vami navrhovane reseni o poskytnuti databaze se mi zda
ponekud nadsazene, hned zduvodnim proc:

1. Predpokladame, ze polovina adres jsou lide, kteri maji sice
schranku, ale nepouzivaji ji na skutecnou praci, tedy kazdodenne

2. Prestoze v nabidce zni, ze bude osloveno 60% uzivatelu BBS, nikde
jsem v materialu nenasel, kolik procent je adres ze stejnych
podniku, mesta apod. Z naseho pohledu se zda byt velice nevhodne
posilat prvni cisla C! na napr. 3 adresy pracovniku jednoho podniku,
kteri stejne s nejvetsi pravdepodobnosti sedi v jedne kancelari -
takovy inzetni dopad by byl neucinny a lze to predpokladat

Jiz jsem to zminil, ale skutecne bychom radi uvitali alespon
castecne priblizeni databaze - jejiho obsahu - jmena podniku, pocet
lidi, cca adres v prislusnosti k mestum nebo teritorium. Dalsi veci
je, ze adresy, ktere takto nabizite jsou pouze lokalniho vyznamu,
ikdyz jde o Prahu.

3. Jistou prekazku vidim i v jednorazovem pouziti adres - radi
bychom napr. akci uskutecnili pred 3. cislem

Pokud si vsechny tyto pohledu zesumiruji - dojde tedy k vypadku
redundantnich adres - dostavame se na cenu neco kolem 130-150
Kc/adresu, coz je opravdu velmi vysoke cislo k predpokladanemu
dopadu.

Na druhe strane je pro nam mnohem vice prijatelne reseni o
jednorazovem, pripadne vicerazovem rozeslani 2-4 KB textu vasim
zakaznikum, tady by dopad byl mnohem rozprostrenejsi a ucinnejsi
(precetli by si jej lidi, kteri skutecne pozuivaji schranku) a
stejne tak bychom meli zajem o (jak uvadite) 3000 adres v domene .cz
a .sk - otazka - co jsou to za adresy, jejich rozsah, urceni?

Zaverem: Pro prvni bod jsem podle vami navrhovaneho reseni tak trochu
"nepresvedcen", ze dopad teto akce by byl dostatecne rozprostreny  a
ze by se informace dostala k predpokladanym zakaznikum, kteri
skutecne pracuji s postou. Rad bych vas tedy pozadal o nastineni
dalsich moznosti, jak tyto zalezitosti zpruhlednit.

S diku a pranim stasnych Vanoc a Noveho roku

Martin Kamin
Ing. Martin Kamin
Redakce casopisu Connect!
Computer Press, spol. s r. o.