Cestina v poste

Marek Kubita marek at exprit.cz
Thu Dec 28 22:26:23 CET 1995

> Mozna ze by nebylo od veci opet poslat muj seznam situ, ktere podporuji
> MIME cestinu v mailech (pro vsechny uzivatele). Seznam urcite neni uplny,
> pokud do nej chcete zaradit, poslete mi cesky mail.

> hq.glavunion.anet.cz ( casem)

*.cz (casem)   :-)

Pocitam, ze *.exprit.cz tak do tydne, zatim nas tam nepiste.

Urcite je tento seznam chvalyhodna vec, uz jen pro pripomenuti ze
existuje MIME a ze standard pro cestinu je ISO-8859-2, ale
mezi uvedenymi 11 domenami jsem zrovna nenasel nikoho, komu bych
potreboval psat, a az jich bude rozumny pocet (~200), bude seznam prilis
velky na posilani do konference. Mozna by pak bylo vhodne
zkombinovat tyto informace s vyhledavanim e-mailovych adres a
vystavit na WWW. Myslim ze na takoveto zlate stranky ceskeho
internetu (jakoz i cesky Lycos a podobne hledaci nastroje) si budeme
muset pockat, az se budou moci uzivit reklamou.

Zajimave by bylo proklepnout providery jako SpiNet , kteri
zakaznikum davaji k pripojeni i doporuceneho postovniho klienta: je
predkonfigurovany tak, aby vyhovoval temto standardum? Totez pro BBS
s pristupem do Internetu.
Nedelam si velke nadeje, onehda jsem cetl snad v comp.mail.mime
vysledky pruzkumu mezi velkymi americkymi providery (Compuserve, AOL,
Prodigy) a zadny z nich nehodla v dohledne dobe vubec podporovat
MIME....

Koukam ze jsem se rozpovidal do obecna, poslu to do konference :-)
---
   Marek Kubita _____ marek at exprit.cz
   System Support ___
   Exprit Ltd. ______ Prague, Czech Rep.