IP tunelling IPX - client to server

vapo at fria.utc.sk vapo at fria.utc.sk
Wed Feb 1 10:20:41 CET 1995

Hi all!

Libor Forst pise:

> Nemate prosim nekdo zkusenosti s tunelovanim IPX mezi klientem a serverem?
>
> Situace server-server je jasna, ale z klienta se nam to nepodarilo podle
> manualu udelat.
>
>      Dik za kazdou radu.      Libor Forst

Robil som to asi pred rokom a po X zufalych pokusoch ta zacalo chodit.
Finta je v tom, ze v suboru net.cfg clienta musi byt IP adresa NOVELL
servera, na ktory sa stanica pripaja, nie gateway-e alebo routera, ako
je v manuale uvedene.  Cize:
IP adresa NOVELL servera je: aaa.bbb.ccc.ddd
IP adresa klienta je:        aaa.bbb.eee.fff

Na serveri musi byt v AUTOEXEC.NCF:   load IPTUNNEL peer=aaa.bbb.eee.fff
                                      bind IPX to IPTUNNEL net=aaabbb

Na klientovi  musi byt v NET.CFG:     Link Driver IPTUNNEL
					gateway    aaa.bbb.ccc.ddd
					port       213
					checksum   yes

Ak to nebude stacit, ozvite sa moju adresu a zajtra mozem zaslat
konfiguracne subory a schemu siete mimo konferenciu.

              Vaclav Poppe            e-mail:  vapo at fria.utc.sk
Organizacia:  VSDS Fakulta riadenia, Katedra informatiky
              Velky diel                 tel:  089 - 651016
              010 26 ZILINA