CompuServe (prenos souboru)

Pavel Korensky pavelk at chaos.dator3.anet.cz
Fri Feb 3 17:27:30 CET 1995

On Fri, 3 Feb 1995, Martin Rysanek wrote:

Hi,

> mate nekdo skusenosti s prenosem souboru na CompuServe a z nej?

Ano. Jde to zcela normalne, nejlepe pomoci programu CIM (pod DOSem) nebo
WinCIM (pod oknama). Clovek si normalne najde forum do ktereho chce
uploadovat (downloadovat) a zvoli sluzbu v menu.

> Je napr. mozne si vytvorit doma nejaky soubor na disku
> a pak jej prenest na CompuServe account, napr. pres Zmodem;
Compuserve ma vlastni protokol pro prenos souboru. Zmodem se nepouziva.
Protokol je sice min vykonny a bezpecny nez Zmodem, ale umoznuje soucasne
delat na CI$ i jine veci. Napr. odstartovat prenos souboru a pak si cist
postu.

> je toto mozne i obracene?

Ano, jak download tak i upload jsou podporovany.

> Je mozne pracovat takto s postou na CompuServeru OFF-LINE?

Ano, to velmi pekne zaridi treba program TAPCIS (shareware, ke stazeni na
CIS)

> Nebo jinak, mohu nekomu kdo ma account pouze na Compuserveru
> takto poslat treba nejaky program (UUENCODE) nebo od nej nejaky
> program prijmout?

Ano, staci poslat uuencodovanou message uzivateli. On muze poslat message
na inetovou adresu.

Bye PavelK