Jak na GREARN?

Trest TREST at EARN.CVUT.CZ
Tue Feb 7 23:26:22 CET 1995

On Tue, 7 Feb 1995 13:16:06 MET-2DST Josef Jaluvka said:
>Hello networkers!
>
>Snazim se podle doporuceni sachoveho FAQ prihlasit si diskusni skupinu
>rec.games.chess na listserv at grearn.bitnet; nicmene zatim bezvysledne.
>Vzdy mi vraci nasledujici hlasku. Existuje vubec GREARN? Mam zvesti,
>ze na GREARN se nedari dostat ani z Polska :-(
>Diky za pripadne info.
>
>			Josef Jaluvka
>			jalu at mrkev.vabo.cz

Adresa GREARN pravdepodobne neexistuje. Hledal jsem na EARN/BITNET
nodeid GREARN a nic jsem nenasel. Mohu ti poslat seznam vsech node v RECKU
(pokud je GR =GREECE) nebo jinde.

Pokud jde ovsem o adresu INTERNETu tak nevim (ale to by tam nemelo byt bitnet)
Take me zajima ta konference (nebo co) a asi se po tom podivam (interne prez EA
RN/BITNET) a mozna zjistim i adresu INETu.

Patt.

*    Nerikej vzdy co vis, ale vzdy se snaz vedet co rikas.              *
*    Don't say everything what do you know,                             *
*                                 but test to know what are you saying. *