FTP Roboti!!!

Stepan Kasal KASAL at ksvi.mff.cuni.cz
Mon Feb 13 16:38:35 CET 1995

Dobry den,

Jedna trivialni odpoved se tu neobjevila: tzv. "command file" pro
WATTCP FTP.exe (je to podobne jako "ftp <_file" na Unixu).
Stahnete si nekde soubor apps.zip (mel by mit 398191 bytes).
V jinem zipu jsou k tomu k dispozici i zdrojaky.

Spousti se to FTP -f file, kde soubor file je asi takovyto:

open ftp.zcu.cz
anonymous
ja at my.computer.cz
cd /pub/autobus
bin
get ...
put ...

Prikaz "wait 3:05" pocka do tri do rana (kdyz chci kvuli pretizenym
linkam stahovat az v noci). Kdyz je v souboru file quit, ftp skonci;
jinak kdyz ftp narazi na konec souboru, prejde do prikazoveho rezimu.

WATTCP ftp mohu vubec vrele doporucit.  Napr. je to jedine ftp pro DOS
co znam, ktere zobrazuje hlasky spravne a ne az po nasledujicim prikazu,
umoznuje "quit" pri dlouhem listingu, ukazuje ciselne, jak velkou cast
jiz stahl, atd.  Dokonalost neni malickost, ale spociva v malickostech.

Ja jsem si na zaklade "-f" napsal batch pro anonymous FTP.
---------------------------------ANFTP.BAT:
@echo off
if not %1.==. goto param
echo Provede FTP %%1 a zaloguje se jako anonymous se vhodnym heslem.
echo Potom pripadne provede cd %%2.
goto end
:param
if not %TEMP%.==. goto ok
set TEMP=%TMP%
if not %TEMP%.==. goto ok
echo %0: Neni nastaveno %%TEMP%% ani %%TMP%%.
goto end
:ok
echo open %1>%temp%\~anftp
echo anonymous>>%temp%\~anftp
if not exist %TEMP%\~anftp goto err
echo %USER%@ksvi.mff.cuni.cz>>%temp%\~anftp
echo bin>>%temp%\~anftp
if %2.==. goto nocd
echo cd %2>>%temp%\~anftp
:nocd
call ftp -f %TEMP%\~anftp
del %TEMP%\~anftp
goto end
:err
echo %0: Nemohu vytvo+it pomocny soubor %temp%\%~anftp
:end