Winpmail a SMTP

Petr Jendele jendele at cs.felk.cvut.cz
Fri Feb 17 23:23:11 CET 1995

Dobry den,
	pred casem jsem v zde uvedl dotaz, tykajici se problemu pri
odesilani posty pres SMTP a SLIP z winpmailu. Dnes se mi podarilo
zjistit a odstranit pricinu a vzhledem k tomu, ze by se se stejnym
problemem mohl potkat nekdo jiny, rad bych se s Vami podelil o sva
zjisteni.
Projevy problemu:
- odesilani posty z pmailu pres pmpop z dosu bylo bez problemu.
- pri odesilani z winpmailu se v attachementech obcas zmenil nejaky
byte... Sitova konfigurace byla stejna.

Zavada:
- pmpop v DOSu pracuje s jinou verzi SMTP protokolu nez winpmail.
Proto winpmail vyzaduje jinou verzi SMTP serveru. Pri pouziti starsi
verze, kterou podporuje PMPOP, dochazi pri odesilani posty z
winpmailu k uvedene chybe. Kdyz se pouziva novejsi verze SMTP
serveru, neumi s ni vubec pracovat PMPOP (alespon v te verzi, co
mam).

Odstraneni:
- v DOSu pouzivat jiny SMTP server nez ve windows nebo ziskat nejakou
novejsi verzi PMPOP.

S pozdravem
				Petr Jendele

Petr Jendele, postgraduate student,          Phone (home): (+42 2) 311 76 68
Dept. of Computers,                          E-mail: Jendele at cs.felk.cvut.cz
Faculty of Electrical Engineering,             (EARN: Jendele at csearn.bitnet)
Czech Technical University in Prague,
Karlovo namesti 13