jak na news?

Jiri Kvarda kvarda at vc.cvut.cz
Mon Feb 20 09:21:58 CET 1995

>Dobry den,
>Muzete mi prosim poradit, jak mohu zaslat prispevek do Usenet
>konference alt.sys.intergraph?  Slysel jsem, ze existuje nejaka
>brana, ktera dosly e-mail zasle do news. Ctu tuhle konferenci pres
>gopher news.wu-wien.ac.at, protoze na aci.cvut.cz jsem ji nenasel.
>                                     Dekuji    --Marek Cibere

Poslat na a-b at cs.utexas.edu, kde a-b je skupina a.b.
V pripade skupiny alt.sys.intergraph tedy lze prispevek napsat jako text
e-dopisu na adresu alt-sys-intergraph at cs.utexas.edu.
Subject se vhodne vyplni.

Jiri Kvarda                       Ceske Vysoke Uceni Technicke
e-mail: kvarda at vc.cvut.cz         Vypocetni centrum, ICSC
tel.: +42 2 2435 3306             Praha, Cesko