telefonni poplatky za sluzby v zahranici zdarma?

Jaroslav Kucera kucera at handihlp.cz
Tue Feb 21 08:22:26 CET 1995

>No, mam za to, ze se neplacena cisla v USA (800-xxxx) nedaji volat ze
>zahranici.
>
>				Michal Meloun

     Dik vsem za odpovedi - vesmes jednota v tom, ze bych platil
prinejmensim spojeni a to je pri modemu V22BIS trochu moc.
     Chtel jsem ziskat driver pro streamer Jumbo250 (QIC80,
od COLORADO MEMORY SYSTEMS - z jejich BBS) a to pro SCO ODT 3.0.0.
Nemate nekdo tento driver? Pripadne, neporadite nekdo, odkud
z internetu bych ho mohl stahnout?
(Poslal jsem sice nakonec fax, ale na odpoved je jeste asi brzo.)
     Dik za pomoc.
     S pozdravem

						J. Kucera